Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Fox woodandwater - 14 februari 2009 03:36

Jag tänkte bara berätta lite me,a om vem jag är så att ni som läser vet lite mer än det som står i min presenttation.

Jag kommer från Ramnäs det ligger i bergslagen, där finns det mycket fin natur härliga sjöar att bada i. Jag var bara 4 veckor när jag träffade min mamma för första gången, ja jag säger mamma iställer för matte tycker det låter bättre.

Mamma satt i vår valphage och kelade och lekte med oss.

Jag kände dierkt att det var något mellan oss två så jag låg i knät tills mamma gick sög på hennes tumme och undersökte hennes kläder.


vad har jag gjort


tränat vardags lydnad

spår

sök

lite agility

lite tävlings lydnad

 just nu tränar vi för att bli ett räddnings ekipage det är nog mest det som denna sid kommer handla om

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards