Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Övning

Av Fox woodandwater - 28 februari 2009 14:21

Det var en intressant övning vi var i ett skyddsrum, då jag går på kryckor kunde vi inte delta på det sätt som det var tänkt :( men vi fick vara med och det var intressant.Vi testade fox se om vi kunde få fram några skall men icke sa nicke här skälls inte. Vi testade rullen igen och vi tror 10 öringen ramlat ner och det känns skönt.


Fick gjort ett par markeringar och de funkade han tog rullen och en sten föll från mina axlar nu behöver vi inte tänka på det utan koncentrer oss på att få honom att bli mer säker i sin rulle.


Han fick göra några sök, jag måste jobba mer på att han skall komma tbx när han markerar ibland markerar han men vill fortsätta arbeta. Så jag skall berömma honom så fort han tar rullen i munnen och kalla in honom så han får in det. Känns ändå skönt att det börjar sittta. Tyvärr har vi tappat hans rulle jag hoppas att den ligger i bilen jag åkte med. Annara vet jag inte vad vi gör för vi kommer nog inte in där vi var då det är ett skyddsrum.

Detta är så typiskt mig. Jag hade satt fast den i min midjeväska men när jag kom hem så var den inte där allt annat hängde kvar men inte rullen så jävla typiskt. Den är helt ny och jag har inte direkt pengar att köpa ny.

Men är den borta har jag inget val han måste ju ha den men så typiskt.


Vill helst inte köra med lösrullar då det  börjar sitt med hans rulle, jag har mailat han som höll i övningen idag och frågat om jag kan komma åt där bilarna stod men om jag inte minns fel så var det grindar och då kommer jag inte in. Blir så arg på mig själv men inget att göra åt håll tummarna att den ligger i bilen jag åkte med men just nu känns det inte så :(  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fox woodandwater - 4 februari 2010 09:42

Ja på tjörn finns det så mkt djur att spåra och lätt är det oxå. De senaste fagarna har jag och Emma spårat rådjur men hon är så förbaskat långsam så hon hinner inte så långt innan någon upptäcker vår frihet. jag har hunnit en bra bit ut på åkern. Ko...

Av Fox woodandwater - 31 januari 2010 06:16

Jaha då har den lilla i familjen blivit så stor att hon gör allt för att få tag i min råtta, jag får inte ha hennes saker men mina vill hon ha men men än kan jag få ifrån henne. Jag hoppas att jag har min familj på min sida för jag vill också har min...

Av Fox woodandwater - 31 januari 2010 06:11

NU har jag åkt till landet för att matte skall in på sjukhus, mrn här kan jag vara ute fritt så det känns bra att vara här. jag får spåra lite vilt och jaga lite ekkorar. Fast de vill nog helts att jag jagar bort mössen :) hör ni inget på ett tag s...

Av Fox woodandwater - 30 januari 2010 13:58

Ja det fick jag höra flera gånger när jag sistgick på centralstationen. Vi skulle åka tåg till strömstad och det gick en och annan hund omkring inne på centralen. Mamma brukar säga att bland folk får jag gå i koppel bara för syn skull men idag gjorde...

Av Fox woodandwater - 3 januari 2010 09:24

Burr det var kallt om tassarna där uppe, fick stora klumpar under dem som jag ville bita loss men fick inte det skulle någon annan ta bort för mig hm. Jag fick leta lite i snön det var jobbigt att arbeta i den djupa snön men oj vad kul det var att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards